Sabtu, 18 September 2010

raya Aidifitri 2010

salam aidilfitri buat semua....
saje jer nak kongsi pic time raya tahun ni... walaupun pd 1syawal hingga 3syawal aku kena kerja, tapi alhamdulillah, aku masih lagi berpeluang untuk beraya bersama rakan-rakanku....beraya di rumah siti aisah

aku yang berbaju melayu hitam(baju time konvo 2...huhu),
yang menyorokkan muka 2 Amri (pemalulah konon),
N yang bertopi 2 Yuslan(beliau akan posting di srawak pada 28.09.10)

ni lak kat rumah Rahimah
depan dari kiri : Halim, Amri, Hafiz
belakang dari kiri:Rahimah, Maslizah, Azlila, Zurina, Wahina n Siti Aisah

ni lak kat rumah Ramlah

tiga sahabat (Amri, Hafiz, Halim)
sedang mengimbas kembali kenangan sewaktu di zaman persekolahan

ni lak beraya di rumah ustaz Latiff

bersama ustaz latiff n wifenyer...huhu

lepas tu aku mulalah gerak untuk pulang ke melaka bagi menjalankan tugas sebagai jururawat U29... Malang xdpt bersama diorg untuk beraya ke muar...huhu
insyaALLAH, raya tahun depan,jika berkelapangan masa...jom kita raya sama-sama...

buat semua kawan2, jumpa lagi pada waktu cti2 mendatang...

SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
ikhlas dari S.N Muhammad Hafiz
yang kini sedang bertugas di Hospital Melaka...


1 ulasan:

  1. Assalamualaikum..sempat juga kau post raya nie eh..nasib baik aku ikut, kalu x nti x meriah r gambar raya tue tanpa aku..haha..

    BalasPadam