Sabtu, 2 Januari 2010

apa plan cuti nti yer?

erm cuti sem yang lepas xbanyak aktiviti sangat ngan member2...almaklumla, alem final sem,yuslan lak praktikal memanjang, yang tinggal amri n aku...

ni lah mber2 aku kat kampung.
"aku rindu sayang kamu" hahaha

rindu lak saat cm ni kan?

siap pasang khemah 2... halim 2 mcm nak bersilat jer?hahaha

masing2 happy kn... lepas gian la 2... cm xpenah jumpa air.hahaha

2 wat pe lak 2? cari harta karun ker atau cari aku?haha

masih x jumpa lagi ker?aku ada kat sinilah...huhuhu

ni kat mahkota parade... nak main bowling ke nak posing ni?haha

ni macam kalah main bowling jer...
weh korang, sekali sekala bagi lah aku menang lak,,,,huhuhu

ehm...setakat ni saja k... harap kita dapat meluangkan masa lagi pada cti2 mendatang...
jika ada paln,groyak k...hahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan