Sabtu, 9 Januari 2010

seminggu yang lalu

pejam celik, pejam celik kejap je da seminggu aku kat kolej... erm apabila da seminggu classs berlalu....maka tgal seminggu lagi aku punya classs... 18.1.10 bermulalah posting praktikel untuk sem6 ni..... sem ni agk best ckit coz lecturer sume best2, yang x sangka, pengarah aku pun turut nak mengajar kami sekali... tapi beliau mengajar topik professional development... sem ni jgk aku ada belaja tentang emergency....snok gler topik 2...harap2 sem ni pointer aku lebih meningkat dari sems2 yang lepas....apa yang menyeronokkan juga sem ni ialah, aku dapat group baru yang majoritinya pernah bersama aku masa sem1... pas2 group kami lak akan dhantar untuk posting di hospital kampar di unit emergency... walaupun ada yang mengatakan posting kat sana x berapa snok sangat pasal jauh dari pekan, tapi aku tetap bersyukur kerana di sana nanti aku dapat menimba pengalaman baru di tempat yang baru.cme yang x bestnyer 2 ialah sem ni ialah final sem aku... 2yang mcm sedih ckit 2....huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan