Sabtu, 2 Januari 2010

berkongsi kejayaan


pada 12.11.09, aku telah mewakili kolej dalam pertandingan pidato keluarga anjuran LPPKN negeri Perak..
pertandingan tersebut telah diadakan di Tower Regency Hotel, dekat je dagn kolej aku...
pertandingan tersebut melibatkan 10buah IPT di negeri perak
setiap IPT perlu menghantar 2orang wakil..
so, kolej aku telah mewakilkan aku dan kawan aku bernama Muhammad Fuad b. Anuar...
w/pun waktu minggu exam final, tapi dengan usaha dan galakan dari kawan2, kami berjaya membawa pulang kejayaan yang amat membanggakan..jom tgk pic sterusnya.


ha, pic ni saat kami baru saja tbe kat hotel 2...peserte lain blum ada,almaklumlakan diorang sume jauh,kami je yang dekat.







nak tau kptsan x?





kwn aku ni dapat tempat pertama n aku dapat tempat ketiga....
apa?
nk tau hadiah kami?
lumayan,tapi rahsia lah...hahaha
erm stakat ni dulu perkongsiaN kejayaan yang aku peroleh..
bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan