Sabtu, 2 Januari 2010

saat keseorangan

jam di laptop aku menunjukkan 00.15... kejapnye da nak masuk 3.1.10 kn...
dalam bas tadi punyalah penat sangat tapi bila da duk ats katil sambil ngadap laptop ni, mata terus segar lak...hahaha
so boring2 ni, aku pun mulalah menulis blog ni...

korg nk tau cter terbaru x?
tekan bawah

sewaktu aku tbe kat bilik aku,roomate aku tiada di bilik,aku sangka diorang x sampai lagi,rupa2nya diorg kat taman DR.
waktu maghrib diorg balik....
tiba2 salah sorag roomate aku tanya aku, napa x join facebook?
jwp aku dengan ringkas" malaslah,lagipun aku jarg online. melekakan semua 2..."
dia dengan bangga menbls semula..."mber2 kita ramai da main facebook, so joinlah....senang untuk share apa2...

dalam kul 9stgah mlm b4 ro call, tbe2 dtg seorg mber jmpe aku untuk bersalam2an... lagi sekali bercerita tentang facebook...

apa pentingnya facebook?
setelah mendengar apa yang sahabat baik aku cter di blognya, memang patut pun aku xjoin facebook...
btl x sahabtku?
hahaha

2 ulasan:

  1. Boikot Facebook.punca maksiat dan pergaulan bebas.

    BalasPadam
  2. ok...same2lah kita memboikot... terima kasih kerana mengingatkan kau k..

    BalasPadam